28 marca 2017

WIOSENNA ORGANIZACJA

Witam serdecznie!

Wiosna to pora roku, która najbardziej zachęca do porządkowania i poprawy organizacji.
Utrzymanie porządku w scrapowym kąciku, jak pewnie sami wiecie, bywa czasem nie lada wyzwaniem. Postanowiłam przygotować organizer na swoje biurko z przeznaczeniem na drobne elementy, które wykorzystuję w pracach.

Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam dalej!




Do wykonania organizera użyłam kolekcji Kaisercraft Just Landed. Wykorzystałam te trzy papiery Journal, Passport, World Map.



Przygotowując bazę mojego przybornika posłużyłam się szablonem. Wycięłam sześć takich samych elementów z szarego papieru wizytówkowego i skleiłam za pomocą kleju Quick Drying Tacky Glue ścianki boczne, otrzymując kształt hexagonu. Przerywane linie na szablonie to miejsca bigowania, które zrobiłam z pomocą tablicy do bigowania Marthy Stewart.


Wszystkie ścianki organizera okleiłam wyciętymi i dopasowanymi do kształtu elementami z arkusza Journal. Użyłam do tego celu taśmy klejącej Scor tape 1/4 cala.


Elementy dekoracyjne z napisami wycięłam z arkusza Passport oraz World Map
Umieściłam je za pomocą taśmy klejącej Scor tape 1/8 cala.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kolekcja Kaisercraft Just Landed

NARZĘDZIA:
tablica do bigowania Marthy Stewart

KLEJENIE:
dwustronna taśma klejąca Scor tape 1/4 cala
dwustronna taśma klejąca Scor tape 1/8 cala
klej szybkoschnący Quick Drying Tacky

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że mój organizer Wam się spodobał, a dodatki w nim umieszczone zachęcą do przejrzenia wirtualnych pułek sklepu.

Pozdrawiam serdecznie!!!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

joyanna pisze...

Super pomysł, piękne wykonanie i bardzo praktyczne :)

IWA pisze...

Przyjemne z pożytecznym i jeszcze oko cieszy! :-)