2 maja 2017

DZIEŃ MAMY- SKRĘCANE KARTKI SZTALUGOWE

Witajcie!!!

Dziś chciałabym Was zainspirować do przygotowania kartek z okazji zbliżającego się Dnia Matki.

Dwie bliźniacze kartki, które wykonałam, mają formę sztalugową- skręcaną.

Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!

Kartki są wykonane na bazie kwadratowej z zestawu z kopertami. Wykorzystałam również kolekcję Kaisercraft Hanami Garden. A konkretnie te trzy papiery: Kasa, Mokuren, Sakura.


Bazy kartek potuszowałam tuszem Distress Fired Brick, następnie fronty kartek zbigowałam po skosie od prawego górnego narożnika do lewego dolnego.

Z arkusza Mokuren wycięłam dopasowane trójkąty i przykleiłam do baz za pomocą kleju szybkoschnącego Quick-DryingTacky Glue.


Elementy dekoracyjne wycięłam z arkuszy Kasa oraz Sakura. Do precyzyjnego wycinania bardzo pomocne są dobre nożyczki, polecam Wam te 4 calowe. Kompozycję, którą wykonałam, umieściłam na kartkach wykorzystując kwadraciki dystansujące 2mm oraz 1mm. Dodałam odrobinę sizalu oraz elementy Hanami Garden: Die-Cut.


Środek kartek wycięłam z arkusza Sakura. Napisy podklejone na kwadracikach 3D 2mm, dzięki którym kartki po otwarciu pięknie się prezentują.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Kaisercraft Hanami Garden
karty z kopertami Kwadrat Kremowe 50 szt

NARZĘDZIA
nożyczki precyzyjne 4 calowe

KLEJENIE
klej szybkoschnący Quick-DryingTacky Glue
arkusz kwadracików 3D- 2mm
arkusz kwadracików 3D- 1mm

MEDIA
mini tusz Distress Fired Brick 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że forma kartek Wam się spodobała, a papiery Hanami Garden zachęciły do tworzenia własnych na zbliżające się święto.

Pozdrawiam serdecznie!!!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: