8 czerwca 2017

KARTKA DLA NAUCZYCIELKI

Cześć,

Dzisiaj mam dla was kartkę zbiorową dla nauczyciela. Z miejscem na podziękowania i życzenia oraz osobnym, wydzielonym na podpisy uczniów. W poście znajdziecie też tutek na bazę tej kartki.

Zapraszam :)



Na kartki dla nauczycieli nadają się prawie wszystkie kolekcje. Na mój warsztat trafiła kobieta Portrait of a Lady z Graphic 45. Tym samym jest to kartka zdecydowanie dla nauczycielki.


Papierem bazowym dla całej kartki jest Grace. Na przedzie kartki znajdują się ruloniki, które pokazują drugą stronę tego papieru. Oprócz niego jest także kawałek papieru Diana i ramka z papieru Blanche. Na kokardce z tasiemki Vintage Wrinkled Ivory umieściłam różyczkę i listki, które potuszowałam Distressem Peeled Paint.


Do stworzenia miejsca na podpisy użyłam kremowego papieru, który podkreśliłam tuszem Vintage Photo  Zrobiłam na nim jeszcze kleksy z mgiełki Perfect Pearls Blue Patina. Pod nim umieściłam papier Diana, a na nich paski papieru Josephine.


Na części na życzenia umieściłam rameczkę z papieru Blanche, pod który podłożyłam papier Maria.


Oczywiście na pracy nie mogło zabraknąć kropek pereł w płynie w kolorze Bisque.


Górną krawędź kartki ozdobiłam za pomocą dziurkacza Embordiery.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Graphic 45 - Portrait of a Lady
papier Grace
papier Blanche
papier Diana
papier Josephine
papier Maria

DODATKI:
perły w płynie Bisque

MEDIA:
tusz Distress Peeled Paint
tusz Distress Vintage Photo


- - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Zrobicie w tym roku kartki dla nauczycieli od grupy dzieci czy jednak indywidualne?

Pozdrawiam!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mam dla was szybki tutorial na wykonanie bazy kartki użytej w tej pracy:




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: