6 grudnia 2017

Ważne dni...

Witajcie!!!

W tym pięknym dniu pełnym niespodzianek i małych prezencików, postanowiłam stworzyć malutki kalendarzyk z ważnymi dniami. Zazwyczaj pamiętamy o urodzinach, imieninach przyjaciół, rodzinki czy też znajomych. Lecz w natłoku obowiązków czasem zdarza się ta niepewność... kiedy? ... dziś mam złożyć życzenia... I tu przydaje się malutki przypominacz...

Zobaczcie sami!!!

Kalendarzyk powstał na bazie jednego arkusza papieru Kaisercraft - Christmas Edition - Snowncapped. Poszczególne skrzydełka o wymiarze 7,5x7,5cm przyozdobiłam die-cut. tekturkowe elementy były monochromatyczne, by dodać im życia sięgnęłam po tusz akrylowy 13@rts.  Cieniutkim pędzelkiem delikatnie pomalowałam tekturkową powierzchnie, dzięki temu nabrały soczystej zieleni a dzięki zawartości brokatu pięknie się mienią. Dodatkowo niektóre elementy zyskały brokatowe kropeczki wykonane przy pomocy brokatu w kleju - Stickles Burgundy.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
arkusz Kaisercraft - Christmas Edition - Snowncapped

DODATKI:
drewniane elementy - Kaisercraft - Mint Wishes: Jolly Christmas

MEDIA
tusz akrylowy 13 @rts - SPLASH! Glitter Turqoise
brokat w kleju Ranger - Stickles Burgundy

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Uroczy mały prezencik, jako przypominajka.  Mieszczący się w każdej torebce:)

Pozdrawiam serdecznie :)


- - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: