22 grudnia 2017

Z AKWARELOWYM TŁEM - KARTKI


Hej,

Prawdziwym wyzwaniem było dla mnie zrobienie takich romantycznych i lekkich kartek. Na szczęście z pięknych papierów, które wpadły mi w ręce, prace tworzą się same :)

Zapraszam także na kurs tworzenia akwarelowego tła!

Praca powstała na bazie różanej kolekcji Rose Avenue od  Kaisercraft, a dokładniej papiery: CourtyardTerrace, Rose WindowPatio.



Oczywiście nawet przy robieniu kartek nie mogłam sobie odmówić użycia farb, dlatego postanowiłam wykonać akwarelowe tła. W tym celu świetnie sprawdzają się farbki w proszku magical shaker Lindy's Stamp Gang. Wykorzystane przeze mnie kolory to niebieski Bavarian Blue oraz różowy Oom Pah Pah Pink.


Aby użyć do malowania zwykłego papieru, warto najpierw zabezpieczyć go przezroczystym gesso 13arts, dzięki temu papier nie wchłonie wody.



Jeśli chcielibyście wypróbować mój sposób na akwarelowe tła do kartek, to spójrzcie na tutorial, który przygotowałam.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Rose Avenue
- Courtyard
Terrace
Rose Window
- Patio

MEDIA:
gesso clear 13arts
magical shaker Lindy's Stamp Gang Bavarian Blue
magical shaker Lindy's Stamp Gang


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!


1 komentarz:

Alicja pisze...

dziękuję! :)