16 lutego 2018

MIŁOŚĆ NIEJEDNO MA IMIĘ



Witam serdecznie!

Dzisiaj kolorowo, chociaż na tle surowego grafitu i fioletu. Papiery 49 and Market - Cottage Life zachwycają mnie bezustannie, mają piękne przydymione kolory, są grube i absolutnie idealne. 
Album powstał dla mojej wielkiej miłości - córki. Kartka z życzeniami, to uzupełnienie kompletu. Postawiłam na wycinane obrazki i kompozycje kwiatów, ważki, motylki, uzupełnieniem są ręcznie zrobione kwiaty.
Mam nadzieję, że jesteście ciekawi szczegółów. Zapraszam dalej!

Album powstał na gotowej bazie w kolorze grafitu. Elementy papierowe, kwiaty i tekturki przyklejałam na Amsterdam Heavy Gel Medium Matt.
Album i kartka powstały z papierów 49 and Market - Cottage LifeBranching OutCottage Cut-OutsFresh DeliveryGarden SeedsGarlandRooster RowWatering The Garden.


Kwiaty malowałam Distress Collage Matte Medium i posypałam drobniutkim brokatem.












Tagi wykończone - Nity Szerokie - Warm Metal.






Tagi wykończone -  Nity szerokie .



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:



DODATKI:


NARZĘDZIA:

kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
nitownica

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nie mam wątpliwości, że album spodoba się mojej córce.

Pozdrawiam serdecznie :)


1 komentarz:

marbella pisze...

Dzięki Gosiu :)