5 lutego 2018

STARA MIŁOŚĆ



Witam serdecznie!
Dzisiaj pastelowo i z ....? Stara miłość nie rdzewieje, a moja dawna miłość to motyle.
Mówi się, że prawdziwe uczucie nigdy nie przemija i na zawsze pozostaje w naszych sercach. Najczęściej w życiu jest tak, że po jakimś czasie, z bardzo różnych przyczyn, zaczyna… rdzewieć. Kochani wracam do motyli.
Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!

Kartki i pudełka powstały z papierów Spring Parade - Blue Fern Studios, a dokładnie z JoyfulJuneMarketplaceRemembrancePetitesBestSunrise i Garden.



Motylki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem.






Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.


Pudełko 



Pudełeczko






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Joyful
June
Best

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder


MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że karteczki spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy: